Top

Od odwagi Ripley do innowacyjności Starka – jak archetypy SF kształtują relacje w zakupach

Od odwagi Ripley do innowacyjności Starka – jak archetypy SF kształtują relacje w zakupach

Kiedy: 10:20 – 10:50, 18 września 2024 r.

Gdzie: Scena B2B, bFORT, Fort Mokotów

W świecie biznesu, podobnie jak w narracjach science fiction, archetypy charakterów często kształtują dynamikę relacji międzyludzkich. Od odwagi Ellen Ripley do innowacyjności Tony’ego Starka, bohaterowie sci-fi oferują cenne lekcje, które można zastosować w rzeczywistości biznesowej i nowoczesnych relacjach między kupcem i dostawcą.

Z panelu dowiesz się:

  • jak cechy charakterystyczne dla Ellen Ripley wpływają na budowanie zaufania i przewagę w trudnych negocjacjach
  • w jaki sposób podejście do innowacji może inspirować do tworzenia bardziej efektywnych procesów i relacji z dostawcami
  • jak firmy mogą integrować lekcje z science fiction w swoje strategie biznesowe i relacje między kupującym a dostawcą