Top

Mosty, nie mury: Strategie dla zamawiających w budowaniu relacji z innymi departamentami

Mosty, nie mury: Strategie dla zamawiających w budowaniu relacji z innymi departamentami

Zapraszamy na panel dyskusyjny poświęcony kluczowym strategiom budowania efektywnych relacji pomiędzy działem zamówień publicznych a innymi departamentami w organizacji. Współpraca i koordynacja wewnątrz organizacji są kluczowe dla realizacji celów i sukcesu w dynamicznym środowisku zamówień publicznych.

Podczas panelu dowiesz się:

  • Jakie są najlepsze praktyki w zakresie komunikacji i współpracy między departamentami, które mogą zwiększyć efektywność procesów zamówieniowych.
  • Jak identyfikować i rozwiązywać potencjalne konflikty oraz bariery we współpracy wewnątrz organizacji.
  • Jakie narzędzia i metody można zastosować, aby zbudować trwałe i efektywne relacje między działami.
  • Jakie są przykłady udanych strategii współpracy z innych organizacji, które mogą posłużyć jako inspiracja do wdrożenia w swojej instytucji.

Dołącz do nas, aby zdobyć praktyczną wiedzę i narzędzia, które pomogą Ci budować bardziej zintegrowane i harmonijne środowisko pracy.

Prelegenci

Moderator

Dariusz Koba

ekspert ds. zamówień publicznych, Koba Consulting Group