Karierę zawodową rozpoczynał jako kupiec w branży FMCG w polskich przedsiębiorstwach (Anpak, Kilargo), dla których negocjował kontrakty zakupowe z dostawcami z całego świata (w tym z wykorzystaniem innowacyjnych jak na tamte czasy (2004 - 2007) platform przetargowych). Później dla globalnego koncernu, lidera w swoim sektorze - Philips Lighting, jako Strategic Buyer tworzył strategię zakupów dla obszaru Europy oraz zarządzał relacjami z kluczowymi dostawcami i jednostkami biznesowymi. Od 2010 do 2011 jako Regional Procurement Project Manager (dla obszaru APAC) – lokalizacja Indie (Chandigarh i Mumbai) – projekt rozwoju bazy dostawców w związku z migracją produkcji z Europy do LCC (Indie, i Chiny), po światowym kryzysie finansowym z lat 2008-2009 (GFC). Następnie piastował stanowisko Kierownika Działu Zakupów Elektronicznych w Carlsberg Group. Zespół prowadzał średnio 600 przetargów rocznie zarówno direct jak indirect dla wszystkich zakładów Carlsberg na całym świecie. Ekspert w dziedzinie zarządzania kategorią zakupową, przetargami w tym z wykorzystaniem aukcji elektronicznych, zarządzania relacjami z biznesem o zasięgu globalnym oraz bazą dostawców. Posiada praktyczne doświadczenia w zakresie wdrażania i usprawniania narzędzi elektronicznych wspierających obszar zakupów (Flow akceptacyjne, Proces Zakupowy, Ocena Dostawców, Zarządzanie Kontraktami, Obieg Zapotrzebowań Wewnętrznych, Aukcje Elektroniczne etc). Następnie w centralnych strukturach globalnych korporacji Carlsberg Group po czym Danfoss AS – zarządzał strategicznie kategoriami zakupowymi,
Schedule