Top

Michał Jesionek

Head of Pricing, MediaMarkt Polska

Posiada około 15 lat doświadczenia w pracy na kluczowych stanowiskach w spółkach o zróżnicowanym profilu działalności. Podczas swojej pracy przeprowadził skutecznie ponad 30 projektów biznesowych w różnych krajach. Zna dobrze perspektywę patrzenia zarówno w biznesie doradczym, jak i w strukturach właścicielskich, w tym funduszach inwestycyjnych. Szczególną wagę przywiązuje do obszarów komercyjnych, z dużym naciskiem na obszar polityki cenowej oraz poprawy zyskowności. Zarządzał zespołami ds. revenue management, kontrolingu, pricingu, a także trade marketingu. W trakcie pracy z podległymi zespołami stworzył liczne usprawnienia w obszarze budżetowania, raportowania oraz analizy wyników w tym pre- oraz post-ewaluacji wdrażanych zmian. Życie zawodowe oraz prywatne cechuje u niego otwartość i nieustane szukanie usprawnień. Jego motto brzmi: where there’s a will, there’s a way!

Schedule