Dwie strony monety: rozumienie strategii budowania ceny (pricingu) z perspektywy kupującego i sprzedającego
Kiedy: 14:45 – 15:10, 20 września 2024 r.
Gdzie: bFORT, Fort Mokotów
Pricing, czyli ustalanie cen, to kluczowy element każdej strategii biznesowej. Zarówno kupujący, jak i sprzedający mają swoje unikalne spojrzenie na ten proces, a zrozumienie tych perspektyw może prowadzić do bardziej efektywnych negocjacji i korzystnych decyzji. W panelu tym przyjrzymy się, jak różne podejścia do pricingu mogą wpływać na wyniki biznesowe oraz jakie strategie mogą przyczynić się do lepszego porozumienia między stronami zarówno w firmach komercyjnych jak i organizacjach publicznych.
Podczas panelu dowiesz się:
- Jakie są kluczowe czynniki wpływające na ustalanie cen z punktu widzenia sprzedającego i kupującego.
- Jak różne strategie pricingowe mogą wpływać na relacje handlowe i negocjacje.
- W jaki sposób kupujący mogą efektywnie oceniać oferty cenowe i negocjować korzystniejsze warunki.